کمپانی Zero Motorcycle موتورسیکلت های برقی خود را بهبود بخشید

کمپانی Zero Motorcycle موتورسیکلت های برقی خود را بهبود بخشید


  
شرکت Zero Motorcycle یک شرکت آمریکایی در حوزه موتورسیکلت های الکتریکی است که با بهبود موتورسیکلت های خود طی چندین سال، در این حوزه فعالیت دارد. در آستانه سال 2019، این کمپانی بار دیگر موتورسیکلت های خود را از لحاظ توان، سرعت و مسافت طی شده با یک بار شارژ بهبود بخشید.


موتورسیکلت های کمپانی Zero Motorcycle انواع مختلفی دارند. برای مثال مدل Zero DS ZF7.2، 35 درصد توان بیشتری نسبت به مدل قدیمی خود دارد همچنین سرعت این مدل، به میزان 8 درصد ارتقاء پیدا کرده است. مدل Zero DS ZF14.4، دارای باتری بزرگتری است که مسافت بیشتری را میتواند طی کند.این موتورسیکلت الکتریکی، قادر است با یک بار شارژ شدن، 223 مایل را که تقریبا برابر با 360 کیلومتر است، طی کند.

این کمپانی با ارائه ی مدل ZeroDSR رنج وسیع تری از طرفداران را به خود جذب کرده است. این مدل علاوه بر جاده های استاندارد، در جاده های گلی و خاکی نیز حرکت می کند و برای علاقه مندان به صحرا نوردی مناسب است. این مدل لوازم جانبی متنوعی را دارد که برای حرکت در مسیرهای مختلف و شرایط آب و هوایی خاص در نظر گرفته شده است.

موتور سیکلت های این شرکت آمریکایی قیمت های متفاوتی دارند که بسته به نیاز مشتری این قیمت ها تغییر میکند. رنج قیمت در این موتورسیکلت های بین 8500 دلار تا 19350 دلار میباشد که بسته به مدل و نوع موتورسیکلت متفاوت میباشد.


لازم به ذکر است که استفاده از اتومبیل ها و موتورسیکلت های الکتریکی روز به روز در سطح جهان بیشتر میشود و به دلیل این که این نوع وسایل الکتریکی آلودگی ایجاد نمی کنند، شرکت های مختلفی از جمله تسلا بر روی این نوع وسایل سرمایه گذاری می کنند و امیدوارند که با افزایش علاقه مندان به وسایل حمل و نقل الکتریکی، استفاده از وسایل دیزلی در سطح جهان کاهش یابد و از گرم شدن کره زمین جلوگیر شود.

منبع:www.digitaltrends.com

تاریخ انتشار:24 اکتبر 2018

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن